‘Vrijwel altijd grote auto’s gereden omdat ik heel veel kilometers maakte op jaarbasis. Echter kwam daar 4 jaar terug verandering in en ben ik op zoek gegaan naar een kleine(re) goedkope auto waar ik mijn BMW kon inruilen en ook nog eens een eerlijke inruilwaarde kreeg. In eerste instantie kwam ik destijds voor een Renault Clio die hij had staan maar werd me afgeraden omdat deze technisch niet al te best zou zijn. Dit was voor het eerst dat een garagebedrijf me een auto liever niet wilde verkopen. De vraag was of ik het erg vond om nog kleiner te gaan en bezwaar had tegen een Fiat Cinquecento van 1998 welke technisch wel goed was en geheel zonder roest. Na een proefritje de keus gemaakt en kon de Fiat daags daarna met een nieuwe APK ophalen.’
‘Inmiddels rij ik nog steeds in mijn Fiat Cinquecento en kom ieder jaar weer netjes door de keuring heen ondanks dat hij inmiddels 18 jaar oud is. Natuurlijk heb ik gezien de leeftijd wel wat preventief onderhoud gedaan en laten doen door Maurice waarbij me iedere keer weer opvalt dat hij altijd met de mensen, ook die met een kleine beurs, meedenkt. Een auto van deze leeftijd kan nu eenmaal dingen gaan mankeren en Maurice is dan ook altijd te vinden voor advies.’
‘Kortom Autoservice Beers is een eerlijk en menselijk bedrijf die naar mijn idee een aanrader is voor iedereen die een betrouwbaar adres zoekt voor aanschaf van een gebruikte auto en het onderhoud hiervan. Voor mij geen andere garage meer dan Autoservice Beers.’
Johan Kuijpers
—————
‘Onwijs bedankt voor de snelle service, ik kom langs, en met een kwartier reed ik met nieuwe accu en super fijn geholpen weer weg.
En de nieuwe betaallink werkt heerlijk! Net gelijk betaald!’
Groetjes Nicole
—————
‘Sinds jaren breng ik mijn auto voor de APK keuring bij autoservice Beers, daarnaast heb ik inmiddels ook een paar keer een auto gekocht bij hen. Onlangs heb ik via Beers een BMW gekocht. In eerste instantie advies gevraagd of Maurice Beers dit type kon aanraden. Vervolgens ben ik op internet gaan struinen en kwam een paar auto’s van mijn voorkeur tegen. Alleen, deze stonden allen aan de andere kant van het land. Maurice stond open om te bemiddelen en te bezichtigen (hij nam zijn trailer mee) of deze auto(s) wat zouden zijn en vroeg naar een top 3. Na zijn bezichtiging van de eerste auto belde hij mij op om door te geven dat deze auto niets voor mij was vanwege de slechte staat waarin deze verkeerde. Bij auto 2 belde hij opnieuw maar dit keer met de woorden “perfecte auto” en vroeg of hij de koop door kon laten gaan. Maurice leverde de auto af met een nieuwe APK en ik had mijn droomauto. Ook konden mijn vrienden en ik bij de koop onze eigen auto’s inruilen waarvoor we, -naar onze mening- een goede prijs hebben gekregen. En, wat wij prettig vonden: wij hoefden deze niet zelf elders te verkopen. Kortom, een persoonlijke autoservice, waar wordt meegedacht, met goed advies waar ik vertrouwen in heb en waardoor ik met plezier met de auto de weg op rij.’
Björn Zwagerman
————-
‘Service en vertrouwen. Dat is waar ik meteen aan moet denken als het over Autoservice Beers gaat. Ze combineren daar de ingrediënten van klein en groot. Klein, omdat Maurice, Wendy en de medewerkers je bij naam kennen. Groot, omdat ze alle reparaties en onderhoudswerkzaamheden kunnen uitvoeren. Snel en professioneel. Natuurlijk wil je niet iedere week met je auto in de garage staan. Maar als het dan toch gebeurt, dan word je graag snel en goed geholpen. Met de zekerheid dat je daarna weer veilig de weg op kunt. Autoservice Beers is voor mij dan ook al jaren een vertrouwd adres voor onderhoud, reparaties, APK en banden.’
John van Schagen
————-
‘Na het kopen van onze auto hebben we een hoop onderhoud gehad. Autoservice Beers heeft altijd met ons meegedacht en meegekeken naar de beste oplossingen. We hoeven maar te bellen en ze staan voor ons klaar. Het voelt vertrouwd en betrouwbaar. Weten dat je in een veilige auto rijdt is heel erg prettig. Autoservice Beers is en blijft onze garage!’
Hans en Karin
————-
‘Vanwege een complex elektronisch probleem met mijn auto ben ik via via terecht gekomen bij autoservice Beers. Wat mij bij het eerste bezoek opviel was dat Maurice direct de tijd neemt om goed de klacht aan te horen. Vervolgens is hij met veel geduld de oorzaak gaan zoeken en heeft deze uiteraard verholpen. Kort gezegd, wat mij opvalt aan het bedrijf is dat de tijd wordt genomen voor de klant, klantvriendelijkheid serieus hoog in het belang wordt gesteld en bij een reparatie niet direct naar de makkelijkste/duurste oplossing wordt gewerkt maar eerst gepoogd wordt diverse kleinere oorzaken uit te sluiten (wat toch vaak het probleem ook zou kunnen uitsluiten) om de kosten schappelijk te houden. Een goed bedrijf waar ik zeker terug blijf komen.’
Frank